El servei de correu electrònic de Google, Gmail, ha presentat un nou disseny de la safata d'entrada. L'equip de Gmail hi ha introduït cinc pestanyes noves: Principal, Social, Promoció, Notificacions i Fòrum, on els usuaris podran classificar, tant quan hi accedeixen des de l'ordinador com des de l'aplicació mòbil, els missatges electrònics que els arriben a la safata d'entrada.
Gmail és un dels serveis de correu electrònic més utilitzats al món. El servei de Google és un dels que més confiança genera en seguretat i un dels que més emmagatzematge permet. No obstant això, en la majoria de les ocasions, i serveis, els e-mails arriben tots a la safata d'entrada llevat que s'hagi classificat el remitent com a spam. Sabent que és important per als usuaris tenir organitzats els missatges, l'equip de Gmail l'ha redissenyat.
La principal característica és la possibilitat d'afegir pestanyes a la part superior. Fins ara les carpetes, com la safata d'entrada, els missatges importants, els destacats i els esborranys, apareixien a la part esquerra de la pantalla. A partir d'ara, els usuaris podran classificar el correu en categories que apareixen en pestanyes diferents.
Cada usuari pot personalitzar fàcilment la nova safata d'entrades creant les pestanyes que vulgui, fins a un màxim de cinc, arrossegant i deixant anar els missatges per moure'ls entre les pestanyes.
En les aplicacions de Gmail per a Android i iOS els usuaris veuran la pestanya Principal quan obrin l'aplicació i es pot navegar fàcilment a les altres pestanyes. Des de Google asseguren que si la nova safata d'entrada no acaba de convèncer els usuaris, només han de tancar totes les pestanyes opcionals per tornar a la vista clàssica, o canviar a qualsevol de les altres safates d'entrada favorites.
La nova safata d'entrada s'implementarà de manera gradual. La versió per a escriptori i per a les aplicacions d'Android i iOS, estarà disponible les setmanes vinents.
No hay comentarios:
Publicar un comentario